2012. augusztus 27., hétfő

még egy kis kérdőívesdi :D

Na hurrá kaptam még 2x11 kérdést szóval neki is esek :D

Kezdjük Zitáéval:

1. Mi a véleményed a melegekről? Elfogadom őket, ugyan olyan emberek, mint mi. Nem szabad valakit az alapján megítélni, hogy melyik nemhez vonzódik. Ez az ő személyes dolga.

2. Top5 pasi? Húha. Hát ez nehéz. Na jó annyira nem :D

1. Bill Kaulitz (of course)

2. Johnny Depp

3. Tom Kaulitz

4.Hayden Christensen

5. Adam Lambert (tudom hogy meleg de attól még jó pasi :D)

3. Miért és mikor sírtál utoljára? Na ez nagyon jó kérdés. Fogalmam sincs már de pár hónapja volt…

4. Sírtál már örömödben? Miért? Igen. Nem is egyszer de az utolsót emelném ki. Mikor nagyobb kihagyás után tavaly augusztusban első alkalommal néztem meg dvd-ről a Humanoid turnét és mikor ment a WBMW instrumental és alatta ment a video összevágás ott eltört a mécses. Azt hiszem ott szerettem újra beléjük <3

5. Mit gondolsz a drogokról és azokról, akik használják őket? Hát nem egy jó dolog. Nem véletlenül tiltják. Azok, akik alkalmanként használják és tudnak nemet mondani azt mondom majd kinövik de akik kőkemény függők azoknak segítségre van szükségük.

6. Ki az, akit akárhová követnél? Ha lenne nagy Ő szerintem a világ végére is követném, különben meg magam járom az utam.

7. Van valamilyen rossz szokásod? Lustaság

8. Mit gondolsz milyen, leszel 10 év múlva? Remélem, az álmomat fogom addigra élni vastagon :)

9. Mi az, amit mindenképpen meg szeretnél tenni az életben? Körbeutazni a földet.

10. Elégedett vagy az életeddel? Hát most jelenleg nem, de nemsokára jön az a szikra ami begyújtja a rakétákat :D

11. Volt már, hogy valakit igazán megbántottál? (lelkileg) Biztos hogy volt. De így konkrétan nem emlékszem.

Rea kérdései :

1. Hol érzed magad a legjobban? Na ez jó kérdés. Nem tudom. Igazából mindegy csak körülöttem legyenek azok, akiket szeretek.

2. Mi az igazi életcélod? Nem tudom. Jó élet, szerető pasi, jó állás. Semmi extra.

3. Ettél már kakaóport? Ja még gyerekkoromban. Meg a pezsgőtablettát ettük általánosban magában. Azóta nem bírom meginni a vízben oldott pezsgőtablettát sem. ><

4. Vállalnál aktfotózást, ha megfizetnének érte? Nem hiszem. Egy részt nincs olyan jó testem hozzá, másrészt pedig sosem lehet tudni hogy merre sodor az élet és nem akarom hogy ezért később megbélyegezzenek akár a munkahelyen, akár máshol.

5. Volt/van valamilyen káros szenvedélyed? (Már ha lehet ilyet kérdezni.) Van. Vagyogat. Dohányzom. Nem kéne, ezért szépen lassan teszem le. Meg nagyon alvós vagyok. Képes lennék egy komplett napot is átaludni, ha tehetném.

6. Van valami, amit megváltoztatnál magadon? Nem tudom. Talán leadnám azt a pár kiló pluszt ami rajtam van, de rajta vagyok az ügyön már. Különben meg folyton változom.

7. Van olyan ember az életedben, aki teljes mértékben rászolgált a szeretetedre/gyűlöletedre? Mind a kettő fajtából van.

8. Mit tennél, ha megtudnád, hogy mindössze egy napod van hátra? Magam köré gyűjteném azokat akiket szeretek és velük tölteném el azt az utolsó napot.

9. Milyen színű a kedvenc fehérneműd? :D Hát kedvenc nincs szóval.

10. Hova utaznál legszívesebben? Miért? Amerikát járnám be és Maldív többek között de tudnék még egy hosszú listát mögé biggyeszteni. Körbe akarom utazni a világot. a Miért szerintem meg egyértelmű.

11. Renáta apjának öt lánya van: Kah, Keh, Kih, Koh... hogy hívják az ötödiket? Naná hogy Renáta ><

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése