2012. április 20., péntek

3.rész(Részlet)

"....- TOOOOOM!!!- üvöltöttem, ahogy a torkomon kifért. Majd újra és újra, amit bátyám be nem rontott a szobába.
- Mia az isten? Tűz van vagy mi a fasz?- néz körbe ijedten majd rám néz és szinte azonnal hátra hőkölt valószínű, azért mert látta, hogy totál elszállt az agyam- Mi van?- kérdezte kicsit halkabban.
- Ezt nézd meg. - mutattam felé a telefonom. Tom lassan közeledett felém és a kezemben lévő kütyü felé mintha csak egy baromi veszélyes oroszlán lennék, aki bármikor kitör és lenyeli keresztbe.
- Ez mi a picsa?- nézett rám döbbenten.
- Az, aminek látszik!..."

2 megjegyzés:

  1. Csak én nem találom a többi részt,vagy nincs? :S bocsi,a teknika ördöge vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök hogy megtaláltad :) láttam az üzid a chatben :) az 5. rész is jön hamarosan :)

      Törlés