2012. április 18., szerda

2.rész "Döntés hirtelen felindulásból=hülyeség"

- Várjál már Bill! - kapta el a vállam a parkolóban
- Mi ez az egész? Ez csak egy csaj, aki baromira idegesítő az istenit nem szoktad magad felhúzni az ilyeneken ennyire.
- Cseszd meg Tom te hova a picsába teszed a szemed? – Förmedtem rá és leráztam vállamról a kezét, hogy beszálljak a kocsimba.
- Sehova se tettem. Ige hasonlít Mirára és akkor mi van?- Csapta be maga mögött az ajtót.
- Hasonlít? HASONLÍT??? Te most viccelsz velem?? Kiköpött mása. Az arca, ahogy jár, a szemei. Teljesen kikészít. Sebességbe raktam a kocsit és kilőttem vele a parkolóból.
- Jól van, és akkor mi van? Ő nem Mira és jó lenne, ha már túltennéd magad ezen az egészen, már több mint fél éve hogy szakítottatok.  Azóta elnyelte a föld. Visszaköltözött Hamburgba. Azóta már biztos összeszedett egy másik pasit. Nem ment, ez van, tovább kell lépni. Meddig akarsz még keseregni rajta?
Tudtam, hogy rohadtul igaza van, de iszonyatosan idegesített, ahogy a képembe vágja az igazságot.
- Na, ide figyelj, Kössünk egyezséget. –fujtattam- Te befogod a szád Mirával kapcsolatban, nem osztod az észt és akarsz helyettem gondolkodni, és nekem nem jár el a szám véletlenül Ria előtt, hogy majdnem kiestek a szemeid mikor Rose behajolt eléd.
- Nem, nem mered elmondani neki. - Gonoszul mosolyogva lestem, hogy változik, bátyám arca ijedtre- Tudod, hogy milyen, ha elő jön Riából a hisztis féltékeny picsa.
Tomra egy erősebb emlékroham tört és minimum vagy 10 évet öregedett a gondolatra hogy Ria hogy reagálna erre a hírre. Kicsit nyugodtabb lettem.. Tudtam, hogy paraszt dolog, de lelazított kicsit hogy szórakozhattam Tomon. Enyhe mosollyal a képemen hajtottam fel a kocsi feljáróra és egy laza gombnyomással becsuktam a távirányítóval a kaput majd egy másikkal a kocsit zártam be, hogy az ajtó felé vehessem az irányt. Bedugtam az zárba a kulcsot és elforgattam. Már lelki szemeim előtt a medence partján süttettem a seggem egy kis piával mikor hirtelen egy szőke hajzuhatag ugrott be a perifériámba hatalmas vigyorral üdvözölve, egy pillanatra a szar is belém fagyott majd eszméltem, hogy csak Ria az.
- Sziasztok! – üdvözölt kitörő örömmel.
- A picsába te lány halálra ijesztettél. - öleltem meg és lenyomtam neki két puszit, már a számon volt a kérdés, hogy mi a picsát keres itt mikor beugrott, hogy Tom adott neki pár hete kulcsot.
- Hol a fenében voltatok? Úgy volt, hogy ma itthon lesztek délelőtt el akartalak titeket rángatni, csavarogni kicsit.
- Bocs kicsim csak David berendelt minket reggel valami baszott fontos dolog miatt- forgatta szemeit Tom és adott egy csókot barátnőjének.
- Igen? Képzelem milyen rohadt fontos lehetett.
- Új, vagyis pót Managert kapunk még ő lelép. - Dobtam le a kulcsot az asztalra- és bemutatta a helyettes csajt.
- Csajt? –kúszott egy oktávval feljebb Ria hangja. Már mosolyogtam előre és megfordultam, de egy sokkal viccesebb látvány terült elém, mint amit elképzeltem és majdnem elnevettem magam, alig bírtam vissza tartani. Ria felhúzott szemöldökkel állt és várta, hogy folytassam miközben mögötte Tom kölyökkutya fejet vágott és mutogatott ezerrel, hogy kussoljak, mert megfolyt. Baromi röhejes jelenet volt.
- Ja, csak egy kis csúnyácska kiscsaj. Tudod alacsony nagyseggű, semmi melle és szemüveges. Mint valami kerti törpe. - hazudtam hót lazán miközben alig bírtam visszafogni a belőlem kikívánkozó röhögő görcsöt. Szinte hallottam a robajt, ahogy legördült a szikla Tom szívéről. Sokkal jön nekem a bratyó - gondoltam és elindultam a konyhába hogy összeöntsek valami kis frissítő laza piát. majd felhúztam az emeletre átvenni a fürdőgatyám. Elterpeszkedtem a napozóágyon és megpróbáltam kicsit relaxálni de valahogy baszottul nem jött össze. Behunytam a szemem és egyből Rose és Mira arca ugrott be és nem tudtam szabadulni a képektől. Egyre jobban idegesített ez az egész. Teljesen összezavart.  A nap hátralevő részét totálisan végig szenvedtem. Rohadtul nem találtam a helyem és nem tudta mit kezdeni magammal. A fotelon feküdtem éppen és az iphoneom nyomogattam mikor eszembe jutott, hogy ki segíthet rajtam. Tárcsáztam a számát és drága jó barátom hangját halottam alig két csörgés után és ahogy hallottam megint túl pörgött a fölös energiától.
- Szeva Bill! Mi a helyzet?
- Áhh ne is mond totál padló. Nem szánsz egy kis időt drága jó batárodra.
- Naná, viccelsz? Mi lesz a program? Shopping vagy lemegyünk a partra csöcsöket bámulni? Ja, nem azt Tommal szoktam.
- Parti Andy. Partit akarok, de valami über beutált.
- Akkor itt az embered. –nevetett fel- egy órád van össze kapni magad, mert ott vagyok taxival.
Szuper. nyomtam ki a telót és egyből betámadtam a fürdőt. Egy szál törölközőben sedertem a szobám felé mikor Tommal üköztem.
- Na, mi van hova ilyen sietősen? Nézett végig rajtam, furán.
- Bulizni megyünk Andel.  Nem jössz? - hadartam gyorsan és kikerültem.
- Na, végre egy kis életkedv. - szólt utánam- Azt hittem már besavanyodsz, nekem itt- nevetett fel mire csak bemutattam neki- Kösz, de nem megyek-, Vágott egy savanyú fejet- Ria itt van és szerintem lesz jobb programom is- váltott macsóra- aztán örülnék, ha pár strigulával térnél haza- csak megráztam a fejem, de nem fecséreltem időt arra, hogy a poénjait lecsapjam, de mind a ketten tudtuk, hogy ez az egyik dolog amiben baszottul különbözünk. Valahogy én nem voltam sosem híve az egy éjszakás kapcsolatoknak. Tom még Ria előtt rengeteg csajt levarrt. Igazából sosem értettem, hogy a francba tud érzelmek nélkül csak egyszerűen megdugni akárkit, ő azt mondta mindig, hogy ezek csak szükségletek, és hogy azok a csajok tudták, hogy mire vállalkoztak mikor felmentek vele szobára. Hát, ahogy elnéztem egyiket, másikat rohadtul nem erre számított, de hát a bátyám kitűnően tudta félrerakni az érzelmeit, amiért néha nagyon irigyeltem.  Felkaptam egy farmert egy kényelmes ezüstszínű bokszcipőt egy feliratos sötétkék felsőt és egy fekete bőrdzsekit. Egy pár nyaklánc, ékszerek séró belő egy utolsó pillantás a tükörbe és már csörög is a mobilom.
- Hol a tökömbe vagy ember?! Ketyeg a taxióra. –hallottam meg And türelmetlen hangját.
- Jól van, hűtsd le a pöcsöd. Mindjárt lent vagyok. Felkaptam és zsebre vágtam a másik telóm is majd kivágódtam szobámból. Csak intettem Toméknak, akik a konyhában tevékenykedtek és siettem is a taxiba.
- Szevasz tesa! – pacsiztam le Andyvel.
- Mi van Billy fiú? –ugratott mire vállba basztam, de csak nem hagyta abba az idétlen nyerítését- Mesélte Tom hogy nagyon a pöcsöd alatt vagy.
- Ne is mond. - fagyot le kicsit a mosoly az arcomról.
- Na, mesélj, gáz van?
- Hát, ha gáz nem is, de rendesen kiakadtam reggel.
 Mire odaértünk a klubhoz elmeséltem Andynek az egész szitut töviről hegyire. Hogy Rose lett a Managerünk és hogy kiköpött Mira és mennyire bassza ez a csőröm.
- Hát öregem ez a nem semmi. Ha te mondod, biztos hasonlítanak. –mosolyodott el, amitől a pumpa felment az agyamban.
- Te nem figyelsz?? Mi az, hogy hasonlítanak? Mintha a kiköpött mása lenne minimum. Majdnem szívrohamot kaptam mikor betoppant.
- Jól van nyugi- veregetett vállon. Azért vagyunk ma itt, hogy kicsit kikapcsoljon az agyad- nyitotta ki a taxi ajtaját mivel megérkeztünk a klub kevésbé forgalmas hátsó bejáratához. Előröl nem mehettünk, mert iszonyat sok kint állandóan a paparazzi és rohadtul nem voltam fotózkodós kedvemben. A sikátor sötét volt csak egy lámpa világított a bejárat mellett és alatta egy kétajtós szekrény kopasz hurkás tarkójú biztonsági őr állt. A főbejárat felől tompán hallani lehetett még az ott zajló felhajtás és őrület zaját, de elég messze voltunk tőle hogy ne vegyenek észre. Ahogy közelítettünk az őr nyitotta az ajtót és végig kísért minket tekintete, míg beléptünk majd csukódott mögöttünk az ajtó. Fel a lépcsőn és jobbra a 2. ajtó. Jól ismertem már a járást mivel ez volt a kedvenc buli helyünk és elég sokszor használtuk a hátsó bejáratot. Benyitottam és az előtér egyik sarkában lukadtunk ki Andyvel ahol a paparazzik nem látnak már be. A hely megint dugig volt, mint általában. Puccos kikent pénzes kurvákkal és kanjaikkal vagy éppen, egyedül mert a pénzeszsákok, akik kitartják, őket otthon küzdenek az életükért és intravénásan kapják az almapürét már. Éppenséggel találni itt énekest, zenészt, filmsztárt, vagy celebeket, és akadnak még itt kis pénzes beképzelt köcsögök is, akiket anyuci, apuci pénzel. Ez a buli hely volt az ahol a felső tízezer kiengedte a gőzt. Jó pár hírességet kaptak már itt lencsevére hulla részegen vagy betépve a kocsi felé támolyogni miközben a biztonságiak próbálják menteni a menthetőt. Mindenesetre ettől függetlenül baromira szoktam élvezni ezeket a partikat, mert ami itt történik az általában itt is marad a négy fal között. Nem mintha nekem szükségem lett volna valaha is arra, hogy akármelyik tettem itt maradjon leszámítva azt a pár alkalmat mikor Tommal meg a haverokkal totál szétcsúszva másztunk ki a hátsó bejáraton, amit mellesleg rajtunk kívül nem olyan sokan használnak. Tomnak már több titka van ezek között a falak között, jó pár numeráját varrta már itt le. Ahogy beljebb léptünk meghallottuk azt a zene kavalkádot, ami a helyiségekből áradt. 3 szintes buli hely volt ez minimum 6 különböző teremmel ahol más és más műfaj és stílus fogad.
- Na, laza disco, tingli tangli zene vagy egy kis dubstep-electro, hip hop, pop?- tette fel a kérdést And mellettem miközben a csajokat stírölte szemérmetlenül. Az egyiket le is tapizta, ahogy elsétált előtte, de az ahelyett, hogy lepofozta volna hátra fordult és kajánul vigyorgott csávója oldalán, aki nem nagyon vette fel, hogy mi történt az előbb. - Huu haver imádom ezt a helyet. Csorgatta a nyálát.
- Meghiszem azt- forgattam a szemem és elindultam az egyik irányba- szerintem kezdjünk egy laza kis discoval. Alapozásnak tökéletes- vigyorogtam és megcéloztam a lépcsőt, hogy az első emelet egyik ajtaja mögött eltűnjek nyomomba legjobb barátommal. A hely dugig volt. Jó sokan riszáltak a táncparketten piával a kezükben és jó pár ember nem volt már szomjas, ahogy elnéztem őket. A terem szélét bokszok foglalták el és szemben volt egy bár. Elöl mentem és törtem az utat magunknak. Elhaladtam egy nagyon részeg jókedvű brigád, majd egy másik bokszban ülő másik totál szétcsapott csapott brigád mellett, ahol két ismerőst véltem felfedezni. Átnyúltam az asztalon és kezet fogott az egyik velem majd vállon veregette a mellette ülő másik ismerős fazont, akivel lepacsiztam miután hajlandó volt kiszállni a csaja szájából és kezeivel a ruhája alól. Mámorosan rám vigyorgott és ott folytatta a műveletet ahol abba hagyta, de az a gyér fény, ami bent volt is bőven elég volt ahhoz, hogy lássam akkorák a pupillái a gyereknek, mint a ház. Még egyszer végig néztem a bandán és törtem tovább az utat. Egyből levágódtam az egyik szabad székre And pedig mellém mikor oda értünk.
- Egy dupla martinit, jó szárazon oliva nélkül. – mutattam a pultos srácnak- Te?- néztem rá barátomra, aki csak bólogatott és mutatta, hogy neki is jó lesz. Míg vártuk a piát megfordultunk hátunkat a pultnak támasztva és a ritmusra csípőjüket tekerő csajokat stíröltük.  Eléggé jó volt most a felhozatal, ahogy elnéztem.
- Na, most mondja valaki hogy buzi vagy- vágott nevetve oldalba And. Majd kiesik, a szemed úgy bámulod azt a csini vöröset. Hoppá azt hiszem kiszúrt magának. - fagyott le a vigyor az arcáról, de igazából nem értettem miért. Hisz tudta, hogy szeretem legeltetni a szemem és be tudj indítani a fantáziám rendesen némelyik csaj, hiszen én is csak pasiból vagyok, de én valahogy megmaradok a jó kisfiú szerepben és élek a mondással hogy mindent a szemnek, de semmit a kéznek, főleg nem a faroknak. Hiába guvadt ki néha a szemem valahogy nem tudnám egyiket sem úgy kihasználni, mint Tom.
Már jó pár körön túl voltuk és kezdtem jól érezni magam és éreztem, hogy lazulok, nem tudom hányadik piáért nyúltam hátra, - amit idő közben kitettek- mikor visszafordultam, tekintetem össze akadt azzal a lánnyal, akit eddig bámultam. Kacérul elmosolyodott és elindult felém.
- Bazd meg. Bazd meg Bill ez ide jön. –sipákolt mellettem And- a rohadt életbe, ha nem varrod, le letagadom, hogy ismerlek.
- A picsába is fogd már be a szád. Ha gondolod, felhívhatom Tomot habár tőle se várj túl, sokat, mert ha félre lép Ria tuti letépi a golyóit. - a gondolatra egyszerre kapott el minket a röhögő görcs és köptük majdnem a földre a méreg drága martininket.
- Helló- állt meg előttem a leányzó és száz wattos mosolyt eresztett meg felém- a nevem Nitta- csavargatta a haját. Egy fekete flitteres pánt nélküli feszülős mini volt, rajta ami kidobta telt idomait és egy éj fekete Luis Vuittion platformban ácsorgott előttem. Hát középig érő fél göndör haja lágyan omlott hátára és szép arcát nem rejtette egy kiló vakolat alá. Egy pillanatig csak álltam és hót lazán méregettem majd And krákogására kapcsoltam, hogy valamit kéne reagálni.
- Én meg Bill. Egy italt?- intettem a mellettem ülő székre, ami idő közben üres lett. Bólogatott, hogy elfogadja és lehuppant kecsesen mellém. Szemem sarkából láttam, hogy Andnak a nyála csorog konkrétan, mint a kutyának mikor elhúzzák a csontot az orra előtt, de nem „siratta” tovább a csajt, mert szemei egyből végig pásztázták a termet, hogy egy másikat keressen.
- Mit kérsz?- fordultam a lány felé.
- Dupla martinit, szárazon. - hmm, jó választás, gondoltam magamban és intettem a pultos srácnak hogy hozza.
Nitta aranyos lánynak tűnt, kicsit butuskának látszott. Ha józan lennék tuti, hogy nem állnék szóba vele, de pont szartam rá hogy mennyi az IQ-ja jelen állapotomban. And nem sokra rá eltűnt a táncparketten egy szőke bögyös csaj társaságában szóval Nittával iszogattam tovább, aki aranyosan csicsergett és hiába éreztem, hogy kezd fejbe vágni a pia még volt bennem annyi ítélő képesség, hogy levágjam nyomul, mint az állat. Igazából baromira nem fogtam a lényegét már annak, hogy mit hord össze vissza, mert a hangos zene meg a pia hatására a felét nem értettem már annak, amit magyaráz, de furcsa mód nem hatott meg hogy nem figyelek rá, ami máskor iszonyatosan zavarna. Tom ugrott be hirtelen hogy az ilyen csajokat sec perc ledumálja a lábáról és 2 percen belül már valamelyik mosdóban tömné Nittát is, ha itt lenne. Két mondat között mikor bele kortyolt az italába és nem kellett rá „figyelnem” ellestem a táncoló tömeg felé, hogy le csekkoljam merre van And de helyette egy másik nem várt arcot láttam, meg aki miután észrevett mosolyogva indult meg felénk.
- Te meg mit keresel itt Tom?- pacsiztam le vele mikor odaért hozzánk.
- Gondoltam beugrok. Ria ápolgatja egyik barátnője lelki világát, aki most hívta fel az éjszaka közepén az, meg persze hogy rohant hozzá még azt is leszarta, hogy éppen a téma közepén tartottunk eskü sosem fogom megérteni a csajokat, forgatta a szemeit. Oh, csak nem zavarok?- vigyorgott, mint a tejbe tök és megveregette a vállamat.
- Hülye fasz. –hurrogtam le és valahogy nem akartam tudni mire gondol, de sejtettem.
- Nem zavartál meg semmiben még. –mosolygott rám Nitta majd Tomra kacsintott.
- Hoppá, azt hiszem, inkább megkeresem Andreast.
- Szerintem hagyd kb. 2 perce tűnt el egy szőke társaságában a látószögemből.
- A picsába- csapott a pultra Tom és intett a pultosnak hogy hozzon neki valami erőset majd még vagy hármat lehúzott egy szempillantás alatt.
-  A faszomat megyek vadászni, indult mega tömeg felé és igazából lehet, hogy jobb lett volna, ha lebeszélem róla, de abban a pillanatban baszottul leszartam, hogy Tom mit csinál, és valahogy kezdtem érezi, hogy lazábbra engedem a gyeplőt és át megyek, egy ilyen minden mindegy érzésbe ahol általában abba hagyom a piálást, de most valahogy úgy éreztem, hogy nekem több kell. Kikértem még egy pár kör martinit nekem és Nittának, aki szemlátomást nagyon is élvezte a társaságom, és ahogy nőttek a Martini körök számai úgy élveztem egyre jobban a lány tárasságát, és nőttek vele egyenesen arányosan a hiányzó emlékkockák darabjai is. Rohadtul nem érdekelt, hogy olyan szinten taccsra iszom e magam, mint eddig még sosem és életemben először az sem érdemelt, hogy a külvilág mit gondol vagy lát belőlem csak szimplán el akartam szakadni a valóságtól, ki akartam teljesen kapcsolni az agyam, ami küzdött az alkohol, bénító ereje ellen, de isten tudj hányadik kör után feladta a küzdelmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése