2012. augusztus 27., hétfő

megint... :DD

most mindenki nagyon rá kapott erre és szerintem tök vicces XD
most Joey(Zita) és Rea kérdéseire válaszolok :D




drága Joey kérdései :
1. Mi a véleményed a melegekről?
Most ezt komolyan megkérdezed tőlem? :D imádom őket,a legédesebb emberek a földön.
2. Top5 pasi?
Hajaj…a barátom természetesen az első aztán Bill,Tom, Cam Gigandet,Mario Casas.Ez így azt hiszem tökéletes :D
3. Miért és mikor sírtál utoljára?
A részeden azzal a zongorás számmal.szerintem nem kell magyarázni miért :D
4. Sírtál már örömödben? Miért?
Persze,hogy igen.Sokszor volt már ilyen amikor TH konci jegyet kaptam,amikor láttam őket a színpadon,amikor szülinapomkor meglepett mindenki és még sorolhatnám :D
5. Mit gondolsz a drogokról és azokról, akik használják őket?
Hm… ez egy igen komoly téma.Vannak emberek akik ezekbe a dolgokra menekülnek ,mert ott „biztonságban” érzik magukat.az a fajta állapot amit a drogokkal érnek el egyfajta menedék a világ gondjai elől hiszen akkor minden jó és minden szép.Nem ítélek el senkit  még emiatt sem,csak szerintem ezeknek az embereknek kell valaki aki valóban mellettük áll,akire mindig számíthatnak.Semmi más nem kell csak egy támasz és hogy érezzék hogy fontosak és értékesek ők is.nekem ennyi lenne a "véleményem” 
6. Ki az, akit akárhová követnél?
Vannak emberek… és szerintem pontosan tudják magukról kik azok 
7. Van valamilyen rossz szokásod?
Hát ezt a jellemzésemben leírtam egyszer úgyhogy csak bemásolom :D zavar ha valakinek kint van a címkéje vagy rosszul áll a kapucnia,ha szöszös vagy hajas a ruhája.Olyankor mindig kényszerem van hogy leszedjem
8. Mit gondolsz milyen, leszel 10 év múlva?
Dögös  és sikeres… haha :D nem még fogalmam sincs de remélem,hogy összejön ez a kettő XD
9. Mi az, amit mindenképpen meg szeretnél tenni az életben?
Elmenni egyszer végre a Balatonra,egy tengerpartra.Megölelni Billéket.Bulizni és berúgni veled,meg még ami jön :DD most csak ennyi jutott eszembe
10. Elégedett vagy az életeddel?
Egyáltalán nem J de remélem,hogy idővel jobb lesz minden
11. Volt már, hogy valakit igazán megbántottál? (lelkileg)
Igen és a mai napig sajnálom…


Rea kérdései:

  1. Hol érzed magad a legjobban?
Vízpartnál vagy hegyen J és persze olyan emberek társaságában, akik fontosak.

2. Mi az igazi életcélod?
Hogy mindent véghez vigyek amit szeretnék :) elég hoszzú a lista de tudom,hogy sikerülni fog.

3. Ettél már kakaóport?
Hát naná :D melyik hülye nem? xD

4. Vállalnál aktfotózást, ha megfizetnének érte?
Hát ez nehéz kérdés… de azt hiszem nem…

5. Volt/van valamilyen káros szenvedélyed? (Már ha lehet ilyet kérdezni.)
Kiskoromban folyton rágtam a körmöm de hamar leszoktam róla.

6. Van valami, amit megváltoztatnál magadon?
Néha a fogaimat,mert az első kettő előre áll… de így egyedi vagyok és a szám is,úgyhogy ez csak néha jön rám :D

7. Van olyan ember az életedben, aki teljes mértékben rászolgált a szeretetedre/gyűlöletedre?
Persze,hogy vannak ilyen emberek

8. Mit tennél, ha megtudnád, hogy mindössze egy napod van hátra?
Azok körében tölteném el az utolsó napot akik közel állnak hozzám.Buliznánk egy hatalmasat és beszélgetnénk.

9. Milyen színű a kedvenc fehérneműd? grin
Fekete :D

10. Hova utaznál legszívesebben? Miért?
Sok hely van,de én megint csak Berlint írnám :D ich liebe Berlin

11. Renáta apjának öt lánya van: Kah, Keh, Kih, Koh... hogy hívják az ötödiket?
RENÁTA  jee király vagyok :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése