2012. május 6., vasárnap

5.rész „Minden kezdet nehéz, főleg ha a hátad közepére nem kívánod…”



- Várj már. Most komolyan hozzátok megyünk?- ért utol a liftnél.
- Nem, Disney Landbe megyünk…Naná hogy hozzánk. Tippelek. Szőke az eredeti hajszíned?- léptem be a liftbe.
- Ez nem vicces. – vágta be a durcát én meg imádkoztam hogy nyelje le a nyelvét mert ha ilyenekkel fog fárasztani rohadt kemény hetek elé fogok nézni...
- Lesz pár szabály amit majd meg tudsz időben. Csak hogy ne legyenek felesleges súrlódások.- eresztettem el egy erőltetett vigyort mikor behuppant mellém a kocsiba. -De nem most mert hulla vagyok és nagyon nem megy a gondolkodás. Be raktam egy kis pörgős zenét hogy el ne aludjak és kifordultam a parkolóból. A zenét pont olyan hangosra állítottam, hogy ne akarjon egy szót se hozzám szólni, jelezve nem vagyok csevegős kedvembe. Csak ült egész úton és kifelé bámult az ablakból amiért hálás voltam neki mert legalább addig is elfelejthetem hogy itt van mellettem. Körülbelül háromnegyed óra múlva már nyitottam a kaput hogy beálljak. Egész jó részidőt futottam csúcsforgalomban és még telefont is vettem a megboldogult iphone helyett szóval tiszta büszke voltam magamra.
Elindultam a ház felé nyomomban Nittával mikor hatalmas fark csóválva Scotty futott elénk és majdnem feldöntött. Ő a leg energikusabb a négy kutyánk közül. El tudtam képzelni, hogy a többiek valahol a házban döglenek. Nagyban dögönyöztem Tom kutyusát mikor a lábam mellett Nitta felé szaglászott és halk jelző értékű morgásba kezdett mire Nitta felsikkantott.
- Bill vidd innen ezt a dögöt, mert sikítok! Meg fog harapni! - dermedt le és Scottyt bámulta.
- Nem fog megenni csak ha megkérem rá, amire sor fog kerülni ha még egyszer le dögözöd. Te tudod egyáltalán hogy milyen kutya ez? Egy német vizsla! Az egyik legokosabb és leghűségesebb fajta és mint minden állat ahogy elnézem ő is meg érzi ha valaki a velejéig romlott.- kacagtam fel amit nem nagyon díjazott mert gyilkos pillantásokkal honorálta előbbi monológomat.
- Teszek rá hogy milyen kutya. Nem látod hogy félek tőle és ő se nagyon kedvel?!- kezdett hátrálni. Iszonyatosan jót mulattam rajta.
- Meg van az oka hogy ne kedveljen. Talán ha egy kicsit kedvesebb lennél vele.
- Ne húz tovább a húrt, mert tényleg sikítani fogok!- esett kétségbe teljesen.
Nevetgélve vakartam meg Scotty fülét és eldobtam neki egy botot a ház mellett a hátsó kert felé ő, meg mint akit puskából kilőttek utána eredt.
- Na, irány be mielőtt visszaér.- Indultam el az ajtó felé és jeleztem a csajnak hogy maradjon csendben, mert feltehetően Tom alszik már. Nagyjából elmutogattam neki hogy merre mit talál és megmutattam neki a konyha melletti vendég szobát a földszinten ahol lakni fog átmenetileg.
- Jaaaj Biiill pedig azt hittem, hogy egy ágyban fogunk aludni.- tetette a mű balhét és nagy pillarebegtetések közepette indult meg felém. Azt hittem behányok.
- Na, jól van, hűtsd le magad.- löktem rajta egyet finoman mire lehuppant az ágyra- felejtsd el hogy a szobám közelébe is mész.
- Csinálhatjuk a konyhában is.Na, miét vagy ilyen fagyos?-kacarászott- múltkor nem kellett ennyit se noszogatni.- Térdelt fel az ágyon és kajánul megnyalta a száját.
- Ott a TV.-mutattam a szemben lévő falra- Foglald le magad, de addig míg fel nem kelek itt bent maradsz, mer Tom nem tudja hogy itt vagy és nem akarok vitára meg hisztire kelni idő előtt.- dobtam elé a távirányítót és elindultam kifelé.
- Azt a rohadt!- tört ki hangos nevetésben- Te szarra se emlékszel a buliból mi? Bepótoljuk? Legalább nem unnánk halálra magunkat a következő hetekben.
Kezdtem nagyon elveszíteni a türelmem ettől a kis csajtól. Latolgattam hogy melyik eshetőség a jobb. Ha most azonnal megfojtom és le van a gond de utána dekkolhatok míg össze nem aszalódok egy börtönben vagy össze szedem minden erőmet és nagy levegő után mintha mi sem történt volna itt hagyom a picsába. Inkább az utóbbira tettem le a voksomat.
- Ha átléped a küszöböt, míg alszok, eltöröm a lábadat!- szóltam vissza neki és becsuktam az ajtót.
Már szinte éreztem az ágyat a seggem alatt és Susy mintha csak megérezte volna, hogy hova készülök felpattant a nappaliban kialakított ki helyéről és fark csóválva ugrált körbe jelezve, hogy ő is jön. Felvettem és meg dögönyöztem, míg felvonszoltam magam a lépcsőn ő pedig hálából körbe nyalt. Letettem az ágyamra és ő egyből bekuporodott az ágyba és befúrta magát a takaró alá. Mire levettem a pólóm meg a gatyám már nyugodtam szuszogott a paplan alatt. Bevetettem magam mellé és szinte egyből el is nyomott az álom.


Az zene ütemesen lüktetett a fülembe, ami egy női kacajjal vegyült. Kinyitottam a szemem és Nitta vágyakozva nézett vissza rám. Apró kezét végig húzta nyakamon és végig vezette a mellkasomon egészen a nadrágomig miközben a nyakamat kezdte csókolni, amibe minden porcikám bele remegett és percről percre egyre jobban kívántam.
- Gyere. - búgta a fülembe és felállt magával húzva engem. Ahogy haladt előttem csak az ütemesen ringó csípőjére bírtam fókuszálni, ami egyre jobban felkorbácsolta az ösztöneimet. A mosdó előtt megállítottam szembe fordítottam magammal és a falnak nyomtam. Szinte azonnal falni kezdtem ajkait és combját a derekamra húztam, hogy eltűnjön köztünk az a pár centi is, ami eddig volt. Felszakadt belőle egy kéjes nyögés mikor kemény férfiasságomat az ágyékának préseltem lejjebb haladva a nyakát vettem birtokba ő pedig a tarkómat simogatta és a hajamba túrt.
- Ne itt. – próbált ellen állni, de nagyon nehezen ment neki. Finoman eltolt magától és behúzott az egyik mosdóba majd bezárta az ajtót. Egyből ajkinak estem és felkaptam az ölembe ő pedig át vetette lábait a derekamon majd neki nyomtam a szemközti falnak. Kezeim a ruhája alatt vándoroltak, ami a derekáig felcsúszott. Nem volt rajta bugyi, ami még jobban bepörgetett, egyik kezemmel tartottam őt a fenekénél, míg a másikkal a sliccemet próbáltam eszeveszett módon lehúzni. Nitta közben finoman harapdált a nyakam és kezével a hajamba túrt. Egy határozott mozdulattal cseppet sem finomkodva hatoltam belé mire felszisszent, de mosolya elárulta, hogy élvezi vadságom. Kéjes nyögései és a kinti zene tompa üteme zúgott a fülemben miközben magamévá tettem őt. Semmi más nem érdekelt csak hogy minél hamarabb a csúcson legyek, ami nem váratott magára sokat, Nitta miden eddiginél elégedettebb nyögést hallatott és az ismerős bizsergés engem is végig járt. Elégedetten és zsibbadt tagokkal borultam nyakába és óvatosan letettem a földre. Lágyan megcsókolt.
- A markomban vagy Kaulitz. – nevette a fülembe majd megigazította ruháját és kisétált az ajtón.

Levegő után kapkodva ültem fel az ágyba. Kellett pár pillanat, míg felfogtam, hogy otthon vagyok és csak álmodtam az egészet. Vagyis inkább úja átéltem. „- Ezek szerint tényleg meg húztam.” hagyta el egy sóhaj a számat.
- BILL!! BIILL!!- Hallottam meg Tom hangját egyre hangosabban majd pár pillanat múlva nyílt is az ajtó- Mi a szart jelentsen ez?! Mit keres ez a picsa a konyhában? Majdnem összeszartam magam mikor megláttam. A farkam is összement.
- Egyszer megfojtom az ziher- motyogtam az orrom alatt és kikászálódtam az ágyból- Itt lakik. Azt keres itt.
- Mi a szart hordasz itt össze vissza? Hogy ez itt a mi házunkban? Neked elment az eszed?
- Nem nekem, Davidnek. Ez a szuper oltári ötlete, hogy amíg elül a botrány addig itt lesz velünk. Most pedig ha megbocsájtasz meg kell folytatnom valakit. - sétáltam el bátyám mellett akinek konkrétan a álla a padlót verte.
- De ezt nem értem. Mégis miért és hogy? MI a hogy nem volt jobb ötlete?
- Figyelj Tom. - fordultam felé és miden nyugalmamat próbáltam össze szedni. Nem olyan egyszerű a dolog. Konkrétan a jó hírnevemet és a börtönt kockáztatnám, ha nem mentem volna bele ebbe az egészbe.
- Ne nevettess már. Attól még senki nem került rács mögé, hogy megdugott egy csajt.
- Ja, csak az itt a bökkenő hogy ez még kiskorú. –intettem a konyha felé majd faképnél hagytam Tomot, aki bambán csak bámult rám és köpni, nyelni nem tudott.
- Mégis mi a szart képzelsz magadról?- rontottam be a konyhába ahol Nitta a pultnál ülve iszogatott egy pohár narancslevet.
- Szomja voltam - válaszolt halál lazán.
- Még is mi a szart mondtam neked? Te tényleg ekkora idióta vagy? Nyomatékosan megkértelek rá hogy ne hagyd el a szobát míg fel nem kelek. Akkor miért nem fogtad meg és húztad vissza a segged ahelyett, hogy itt szopogatod azt a löttyöt már fél órája esküszöm, h direkt csinálod!
Csak ártatlanul pislogott rám és Tomra, aki idő közben megérkezett és az ajtófélfára támaszkodva nézte a jelenetet.
- Ne húzd már fel magad ennyire. Huppant le a bárszékről- Az idegességtől ráncos lesz a helyes kis pofid. - Simított végig arcomon és faképnél hagyott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése