2012. május 22., kedd

10. rész „Kettesben”

Reggel még hozzám képest is túl hamar ébredtem meg. A nap már magasan járt az égen és kíváncsian lesett be a függöny résein. Még szinte csukott szemmel nyúltam az éjjeli szekrényhez a telefonomért. 10óra. Arcomat gyűrögetve fordultam a másik oldalamra. Az ágy másik szélén összekucorodva az oldalán feküdve mélyen aludt még Nitta de Susy ahogy megérezte, hogy ébren vagyok már egyből mocorogni kezdett és már nem terpeszkedett kettőnk között, hanem farkát csóválva figyelte mit csinálok. Nem akartam felkelteni a lányt ezért a tőlem telhető legnagyobb csendben próbáltam meg elkászálódni a zuhanyzóig, ami, naná hogy nem ment a leg zökkenőmentesebben, mert rendetlenségemnek köszönhetően a föld tele volt taposóaknákkal név szerint ruhákkal, cipővel és még néhány holmival. Már kezdtem örülni, hogy csendben eljutok célomig mikor sikerült a töltőmnek a bokámra tekerednie, és az a szemét elérte majdnem, hogy akkorát tanyáljak mint az ólajtó, de sikerült megkapaszkodnom a szekrénybe szóval nem jött be a terve. Hatalmasat fújtam mikor magamra zártam a fürdőt. Ledobtam magamról a ruháimat és bevágódtam a zuhany alá. Minimum egy fél óráig álltam a relaxáló forró víz alatt, ami meghozta a kellő hatást és felébredtem tőle kicsit. Magam köré csavartam a törölközőm és megpróbálkoztam a lehetetlennel, hogy úgy öltözzek fel és járjak, keljek a szobában, mint valami szellem. Kisebb nagyobb balesetekkel megfűszerezve sikerült az akció és Nitta nem kelt fel. Felkaptam az ágyról Susyt és a konyhába vettem az irányt, hogy megigyam reggeli wake up kávém. Még tök csend volt a házban, ami elég furcsa volt mivel általában én kelek legkésőbb és akkor itt már vagy áll a bál vagy mindenki nagyban teszi a dolgát. Nem volt túl sok kedvem szórakozni a kávéfőzéssel pedig nem sok idő, de túl nyűgös voltam hozzá ezért az instant kávé mellett tettem le a voksomat, amivel a kezemben 2 perc múlva már a terasz felé vettem az irányt, hogy rágyújtsak. A hőség elég nagy volt már ezért inkább az árnyékra voksoltam ahol Liesa is hűsölt. Leültem a kerti kanapéra és elő kaptam a telóm hogy felmenjek appba. Kiválasztottam az egyik képet, amit tegnap este csináltam a stúdió színfalai mögött Tomról és feltoltam reggeli ébresztés gyanánt a Tom rajongóknak, akik hasonlóan hétalvók, mint mi. Néztem, ahogy megint szépen gyülekeznek a kommentek és nagy bőszen olvasgattam őket meg válaszolgattam egy kettőre. Nem sokáig maradtam, egyedül mert nyílt az ajtó és Nitta csattogott ki rajta egy toppban, amiben aludt és egy rövid gatyában. Csak megbabonázva néztem gyönyörű idomait, amit nem rejtett el illetve kiemelt a ruha. Arca még nyúzott volt látszott rajta hogy most kelt, de még így is gyönyörű volt, kezében egy bögrével egyensúlyozva lépkedett felém.
- Jó reggelt. – köszönt mosolyogva és egy finoman megcsókolt.
- Neked is, de ezt miért kaptam? – mosolyodtam el én is.
- Csak úgy. – ivott bele bögréjébe én pedig nem tudtam levenni a szemem testéről. Egy pillanatra megremegett a bögre a kezembe mikor észrevettem, hogy nincs rajta melltartó.
- Igen?- és csak úgy kaphatok még egyet?- vettem elő csábos mosolyom.
- Egye fene. – kuncogott és közelebb hajolt, hogy újból megcsókolhasson, de mikor el akart hajolni nyaka után kaptam kezemmel és egy hosszú érzéki csók után engedtem csak el.
- Repetáról nem volt szó, hé. –nevetett fel.
- Ez nem volt repeta. – húztam féloldalas mosolyra a szám- Egy csókot kértem, de nem körötted ki milyet.
- Cseles. - jegyezte meg és bele ivott kávéjába én pedig nagyot szívtam a cigimből.
- Éjszaka tudtál tőlem aludni? Nem dumáltam sokat?- vette kis kezemből az égő szálat és bele szívott én meg csak pislogtam rá és néztem a műveletet.
- Most mi van? – nézett rám mosolyogva és visszaadta.
- Szerencséd hogy csaj vagy, mert rühellem, ha szó nélkül kikapják a cigit a kezemből és bele szívnak. Haveroknak ezért zúzás jár. – Néztem komolyan rá- And már megjárta egyszer. - szívtam bele újra cigimbe.
- Kérsz?- nyújtottam felé a dobozt. – Csak mert sosem mondtad, hogy dohányzol.
- Csak hébe-hóba- vett ki egy szálat, ajkaihoz emelte és az öngyújtó lángja fölé hajolt, amit idő közben halásztam elő.
- Szép már dohányáruval is kínálod a kiskorúakat. –kacagott fel.
-  Na, menj a tökömbe. –nevettem fel én is és elnyomtam a csikket.
Megvártam míg Nitta is befejezi a kávézást és együtt indultunk meg a konyha felé. Úgy döntöttünk, hogy tojásrántottát gyártunk. Nitta kérésére annyit csináltunk, hogy Tomnak is jusson habár a nyakamat teszem rá, hogy nem fogja jóízűen megenni és azt hiszi arzént tettünk bele. Már majdnem készen voltunk mikor Tom csattogott be és egy „helló” féle morgást hallatott köszönés gyanánt.
- Ki a franc volt olyan ügyes, hogy visszatette a tejet kb. két korttyal az alján a hűtőbe? – robbant fel már kora reggel.
 Láttam, hogy mellettem Nitta megfagy a paradicsomszelés közben.
-  Én voltam. –fordultam Tom felé- Bocs. Tudod, hogy reggel nem vagyok, beszámítható most mit hisztizel? Te is bent szoktad hagyni és én egy szó nélkül hagyom.
- Jól van, na. Nem kell leharapni a fejem. –Dünnyögte az orra alatt.
- Ugye milyen szar? – vetettem hátra de Nitta jelzés értékűen oldalba bökött, hogy hagyjam abba. –Inkább nyomj le egy köszit mert csináltam kaját NEKED is. - emeltem ki a neked szót mire Tom felkapta a fejét és furcsán kezdte méregetni a tojást, amit egy tálba kotortam éppen át.
- Te csináltad?- nézett bizonytalanul felváltva rám és a kajára.
- Igen én csi… Menj már a picsába. –hurrogtam le mikor leesett mire megy ki a játék.
- Most mi van? - Tárta szét a kezét- Igaz, hogy nem tartunk itthon arzént, de az ember sosem lehet elég óvatos.
- Kapd már be a faszom. –Indultam el felé a forró serpenyővel és bele vágtam a mellette lévő mosogatóba mire ugrott egyet. – Most már jó lesz, ha leállsz és összekapod magad. –néztem rá dühösen- Inkább tedd magad hasznossá és vegyél elő tányérokat sétáltam vissza Nitta mellé és a zöldségeket, amiket felszelt egy tányérra, átpakoltam, míg Tom megterített. Hosszú idő után először ültünk egy asztalnál és kajáltunk csendben, nyugiban. Tom falta be legelőször a kaját és egy gyors „köszi” elrebegése után már slisszolt is kifelé.
- Miért mondtad, hogy te hagytad a hűtőben a tejet? – állt fel Nitta mikor kettesben maradtunk és összeszedte a tányérokat, hogy bepakolja a mosogatógépbe.
- Nem tudom. Most jobb lett volna, ha veled üvöltözik megint egy sort?
Nem válaszolt csak némán folytatta a műveletet, amit néztem egy darabig majd némaságát megelégelve felálltam és elkaptam az egyik fordulóban.
- Haragszol rám? –hajoltam le hogy a szemébe nézhessek.
- Nem. Csak nem akarom, hogy veled veszekedjen mikor velem kéne neki. Nem akarom, hogy még jobban haragudjatok egymásra, mint eddig. Inkább haragudjon rám.
- Én tudom kezelni, hisz a bátyám és fel tudom dolgozni, ha haragszik rám, mert tudom, hogy ez csak időleges, sosem tudtunk igazán veszekedni, mert nagyon közel állunk egymáshoz. Engem inkább az zavar jobban, ha téged bánt, mert látom, hogy már hobbiból csinálja, mert egyszerűbb rajtad levezetnie a dühét, mint hogy kezdjen valami az ellen, hogy ne legyen dühös. Ki találtam egy jó kis délutáni programot, hogy ne itthon üljünk és menjünk egymás agyára. –tűrtem ki egy tincset az arcából.
- Igen és mit? –kíváncsiskodott.
- Lemegyünk egy kicsit a tengerpartra. Van egy hely, ami iszonyatosan szép és nyugis. Mit szólsz?
- Benne vagyok. –Áll lábujjhegyre és át fonta kezeit a nyakamon, hogy megcsókolhasson.
- Menj fel, készülj össze, addig meg etetem a kutyákat.
Míg összekészültünk és megetettem a kutyákat Tom nem dugta ki az orra hegyét sem a szobájából ahonnan csak a zene hallatszott, ki de indulás előtt azért beszóltam neki, hogy elmegyünk, amit egy nem törődöm féle vállrándítással honorált és egy „Tőlem”-el egészített ki. Beszálltunk a kocsiba és elindultunk.
- Mikor érünk oda? –kérdezte vagy 10 perc hallgatás után.
- Sokáig bírtad. –nevettem ki mire finoman a vállamra csapott- Ne aggódj, mindjárt ott vagyunk.
Ígéretemhez híve nem sokkal később leparkoltam a kocsit a tenger előtt.
- Erre még nem is voltam. – hüledezett Nitta és az arcára fagyott döbbenet és a mosoly furcsa elegyével szállt ki a kocsiból.
 Ez a partszakasz az egyik kedvencem. A nyüzsgősebb résztől egy magas szikla zárta el, de ugyan olyan gyönyörű szinte fehér homokja volt egy-két pálmafával megtűzdelve. Megkerültem a kocsit és Nittához sétáltam.



- Azért ennyire nem nagy szám. – súgtam a fülébe mosolyogva és elindultam a tenger felé.
Fordultam volna hátra, hogy nem jön e mikor rohanva elsuhant mellettem.
- Na, ki lesz az első?- nevetett és lekapta magáról egy mozdulattal futás közben a ruháját, hogy bele gázolhasson a vízbe.
- Ez nem ér! – kiabáltam utána és én is lekaptam magamról az atlétámat, majd futásnak eredtem, de a vízben értem csak utol.
- Te ki csaló. –kaptam el hátulról a derekánál és magamhoz húztam.
- Te vagy lassú. - fordult meg és nevetve kapaszkodott bele karjaival a nyakamba és lábai a csípőmre tekeredtek. – Elnézem neked, már öreg vagy. –tört ki belőle egy hatalmas nevetés.
- Igen öreg?- markoltam bele fenekébe mire felsikkant. - Majd megmutatom én neked ki az öreg. –mosolyogtam rá kihívóan, egyik kezemmel elengedtem a fenekét, hogy tarkójánál tartsam meg a fejét és egy pillanat alatt lecsaptam ajkaimmal a nyakára.
- Jó. Oké. Te győztél. – lihegte az izgalomtól szakadozva fülembe.
- Ezt akartam hallani. – engedtem el gonoszul és a part felé úsztam.
- Hogy te mekkora egy…
- Egy mi vagyok?- sétáltam háttal a térdig érő vízből kifelé Nitta elől, aki vészjóslóan követett.
- Nem úszod meg ezt szárazon. Hallod. Ha utolérlek…
- Hát szárazon már nem is mivel vizes vagyok. – kacagtam fel, de nem figyeltem oda, valamiben megbotlottam, és sikeresen seggre ültem a bokáig érő vízben. Esélyem sem volt felállni, mert Nitta már előttem térdelt és ajkai kegyetlenül csaptak le az enyémekre miközben egyre közelebb húzódott hozzám és az ölembe ült. Megállt a kezem a háta közepén és elmosolyodtam.  Nitta lefagyott egy pillanatra és arcomat fürkészte várva, hogy mire készülök. Végig vezettem ujjaimat fürdőruhája felső részén és bele akasztottam a kötőjének végébe majd félre biccentett fejjel és kíváncsi mosollyal az arcomon figyeltem reakcióját miközben óvatosan elkezdtem húzni.
- Hé! Sikkantott fel és a kezemre csapott mire belőlem elő tört a nevetés. –Néha olyan, vagy mint egy öt éves kisgyerek. Tettette a durcást és megcsókolt.
Az egész délutánt-lent töltöttük és rengeteget hülyültünk meg beszélgettünk. Nitta mellett néha én is úgy éreztem magam, mint valami kisgyerek. Teljesen kihozta ezt az énemet, amit nem bántam, mert rég elfelejtettem már hogy ilyenem is van.
- Nem is tudtam, hogy ilyen romantikus is tudsz lenni. – Bújt hozzám miközben a lenyugvó napot néztük.
- A naplemente a gyengém. –nevettem fel. - Nem tudom, mi vonz benne annyira, de az appban a rajongók már tuti falnak mennek annyi képet toltam már fel nekik az LA-i naplementéről.
- Szerintem is szép. –értett egyet velem.
- Kezd hűvös lenni indulnunk kéne. – néztem le rá ő pedig csak helyeslően bólogatott.
Mikor beszálltunk a kocsiba magamhoz szólítottam indulás előtt a telefonomat és megnéztem hiányoztam e valakinek. Tom hívott vagy 3x aztán hagyott egy sms-t.
- Tom nem lesz otthon este. – adtam Nitta tudtára- Újfent. – indítottam be a kocsit, sebességbe tettem és kilőttem.
Mire haza értünk besötétedett és túltettem magam azon, hogy Tom megint nem lesz itthon. Akármi is van mégiscsak a bátyám és én meg aggódom érte. Cseppet sem tetszett, amit az utóbbi másfél hétben művelt.
Első utunk a konyhába vezetett, hogy valami kaja félét vadásszunk. A hűtőt kinyitva nagy meglepetésemre kínai kaja volt benne. Egyből magamhoz vettem a két dobozt és mikor becsuktam a hűtőt észrevettem egy kis üzenetet rajta.
„ Köszi, a reggelit, a kínait nektek hozattam. Tom”
- Nézd mit találtam. – lengettem meg a kezemben lévő kaját Nitta előtt. - szereted a kínait?- bontottam ki az egyiket és bedobtam a mikróba.
- Naná. - Huppant fel a pultra és onnan figyelte a műveletet.
- Pálcika vagy villa?- adtam kezébe a meleg kaját mikor kész lett.
- Pálcika. – válaszolta mosolyogva mire kihúztam az egyik fiókot és elő vettem belőle két pár spéci evőpálcikát.
- Ez meg mi? –nézett rám meglepetten- a kínai kajálda meg az alsó szekrényben bújt el?- kacagott fel.
- Nem. –nevettem el magam én is a képtelen ötletén. –Csak sokat eszünk kínai meg japán kaját és sokszor hozatjuk haza Tommal ezért vettük, hogy ne keljen mindig azzal az ócska fa pálcikával enni. –vettem ki én is a kajámat a mikróból és leültem mellé az egyik bárszékre. Ne volt Nitta egy alacsony termetű csaj, de így hogy a pulton ült én meg mellette a széken sem volt olyan sokkal magasabb nálam.
- Héj ez nem ér neked több zöldséged van. – tettette a durcást.
- Ez van. - nyújtottam ki rá a nyelvemet mire kihasználta pillanatnyi figyelmetlenségemen, lecsapott a pálcikáival a kajámra és egy adag zöldséget lenyúlt belőle.
- És ezt mégis hogy gondoltad?- álltam fel a székről és beálltam elé- elveszed a kajám?- közelítettem arcához és közben
tettetett bosszúsággal vontam kérdőre. Nem akart kinevetni, de már pukkadozott a visszafojtott röhögéstől én pedig hirtelen csaptam le rá és elkezdtem csikizni ahol értem mire nem bírta tovább és kitört belőle a nevetés.
- Jesszus Bill ne! Hagyd abba! Nem bírom! – nevetgélt kezeim között.
- Mond, hogy sajnálod. –hagytam abba egy pillanatra majd erős fej rázással adta tudtomra, hogy nem fogja mondani így döntöttem taktikát váltok és erősen szuggerálva bámultam őt, ahogy abba hagyja a nevetést és bizonytalan „Most vajon mi lesz?” Tekintettel méregetett. Két kezemet a combjaira tettem mire szinte észrevétlenül lepillantott és vissza rám majd apró mosoly jelent meg a szája sarkában.
- Na? Sajnálod, hogy lenyúltad a kajám?- húztam fel egyik szemöldököm kérdőn, de újabb fejrázást kaptam válaszul mire tenyereim lassan indultak meg felfelé combjain. A szem kontaktust nem szakítottuk meg, figyeltem reakcióját és elég erősen próbálta kordában tartani arcizmait, hogy ne árulja el magát. Lassan haladtam dereka felé majd tovább a hátán felfelé magammal húzva a ruhát, amit egy mozdulattal levettem róla és egy szál fürdőruhában ült előttem. Kezem újra combjára tettem és ujjaimmal lassan végig szántottam belső combján mire megszakította a szem kontaktust behunyta szemeit, és egy apró sóhaj hagyta el a száját.
- Még mindig nem mondod, hogy sajnálod?- suttogtam fülébe, mire egy újabb visszafogott sóhaj volt a reakciója és egy heves fejrázás. Óvatosan megcsókoltam a nyakát a füle alatt és apró, finom kimért mozdulatokkal haladtam lefelé majd visszafelé végig szántottam nyelvemmel és ezt eljátszottam a másik oldalon is mire szemét újra becsukva fejét kissé hátra döntve próbálta kordában tartani egyre szabálytalanabb lélegzését.
- Ennyire nem lehetsz makacs. – suttogtam szájába és finoman bele haraptam alsó ajkába mire elhagyta egy hatalmas sóhaj a száját, át karolta a nyakamat és eszeveszett tempóban kezdte falni ajkamat. Egy laza mozdulattal levette rólam az atlétámat és ajkaival nyakamnak esett miközben kezei a karom és a hátam között vándoroltak kíméletlenül. Belemarkoltam fenekébe és lejjebb húztam a pulton magam felé. Egy pillanatra megállt a mozdulatban és egy hatalmas sóhajt hallatott velem együtt mikor keményedő férfiasságomat ágyéknak nyomtam.
- Ne itt. – kapkodott levegő után és láttam, rajta hogy minden erejét össze kellett gyűjtenie, hogy megállítson.
 Egy pillanat alatt lepattant a pultról felkapta ruháinkat a földről és futásnak eredt én pedig utána. Fent a folyosón kaptam el és az ajtó mellett, falnak nyomtam majd birtokba vettem nyakát, dekoltázsát miközben kezeim combját és fenekét térképezték fel. Fizikai fájdalom lett volna elszakadni tőle ezért egy mozdulattal felkaptam az ölembe, ő át kulcsolta a lábával a derekamat és ajkait falva csuktam be az ajtót magunk mögött. Megszabadítottam fürdőruha felsőjétől, amit elhajítottam és végig fektettem az ágyon. Lassítottam egy kicsit a tempón és apró csókokkal borítottam el melleit és hasát, ahogy haladtam egyre lejjebb. A bikini vonalánál megálltam és belső combján folytattam felfelé. Mellkasa ütemesen járt fel alá úgy kapkodta a levegőt. Mikor ajkaimmal leg érzékenyebb pontjához értem ruhán keresztül gerince enyhe ívben megemelkedett és egy hatalmas sóhaj hagyta el a száját, ami őrületesen felpörgetett. Egy gyors mozdulattal megszabadítottam utolsó ruhadarabjától is és nyelvemmel végig szántottam testét elidőzve mellbimbójánál. Két lába közé férkőztem és újra birtokba vettem ajkait. Finoman elkezdett kimászni alólam és mire észbe kaptam már ágyékomon ült egy szál semmiben. Már a gondolattól is orgazmus közeli állapotba kerültem, hogy csak egy vékony anyag van köztünk de Nitta cseppet sem volt szívbajos és szépen lassan kínozva engem haladt végig mellkasomon ajkaival majd hamar megszabadított engem is nadrágomtól. Amikor felfele haladt nyelvével elkezdett a bal mellemben lévő piercinggel játszani. Elég erősen kellett koncentrálnom, hogy ne legyen orgazmusom és az utolsó előtti pillanatban hagyta abba a műveletet. Végig simítottam hátán le a fenekéhez és csípőmet felemelve egy határozott mozdulattal hatoltam belé, mire mind ketten egyszerre nyögtünk fel. Kiegyenesedet rajtam, kezeivel megtámaszkodott mellkasomon és lassú elnyújtott mozdulatokkal kezdett mozogni rajtam. Hol gyorsított, hol lassított a tempón. Mikor éreztem, hogy nem bírom sokáig, magamhoz húztam, és lassan finoman ízleltem ajkait majd kicsusszantam belőle és fordítottam helyzetünkön, hanyatt fektettem. Simogattam és csókolgattam ahol értem, hogy orgazmus közeli állapotba juttassam, én pedig kicsit lenyugodjak. Egyre kéjesebb nyögések hagyták el ajkait, amik engem sem hagytak hidegen.  Széttoltam lábit és türelmetlenül keményen hatoltam újra belé mire kéjesen megvonaglott kezeim között és majdhogynem felsikoltott. Egyre keményebb és gyorsabb tempót diktáltam Nitta pedig gyönyörében a hátamat karmolta és egyre szabálytalanabbul vonaglott alattam. Kapkodta a levegőt majd egy minden eddiginél kéjesebb nyögés hagyta el ajkait, egész testében megremegett körmeit pedig hátamba vájta. Lassítottam kicsit a tempón és ágyékomból kiindulva gerincemen végig futott az ismerős bizsergés, ami szétterjedt a testemben megfeszítve izmaimat majd fáradtan és levegő után kapkodva feküdtem le Nitta mellé magamhoz húzva őt.
- Sajnálom. –kuncogott, egy kis idő után mikor már mind ketten viszonylag lenyugodtunk. Nem tudtam mit reagálni rá csak vele együtt nevettem. Közelebb húztam magamhoz, hogy apró csókot nyomjak a homlokára és a haját simogattam, míg el nem nyomott az álom.

4 megjegyzés:

  1. OMG!!! :D *.* Csodás lett! Nagyon szívesen lettem volna Nitta helyében. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. meghiszem azt >< majd pár rész múlva visszatérünk ugyan erre a kérdésre oké? :D köszi ^^

      Törlés
  2. Uha :D Most már nem fogok tudni aludni annyira kíváncsivá tettél... :D Rééééééééééészt minnél hamarabb! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aranyos vagy :D rajta vagyok az ügyön hidd el :P

      Törlés